Добігає до кінця 2020 рік, а отже, саме час обернутися та підбити підсумки роботи — що вдалося зробити цьогоріч, які зміни відбулися у регулюванні аграрної галузі, а над чим ми ще продовжимо працювати наступного року.
Онлайн-видання AgroPortal.ua з метою популяризації сільського господарства, життя на селі, зеленого туризму та загалом агропродовольчих тем вестиме офіційну сторінку в популярній соціальній мережі TikTok.
Організація економічного співробітництва та розвитку, а також Продовольча і сільськогосподарська організація ООН (ФАО) видали прогноз щодо трендів в сільськогосподарському виробництві та на ринках аграрної продукції на наступні десять років — із 2020 по 2029 рік.
Українці рівно тиждень живуть в умовах посилених карантинних заходів для стримування поширення коронавірусної хвороби. AgroPortal.ua зібрав поради, як провести карантин із користю, як не втратити баланс «робота-дім» та як після карантину без надскладних зусиль увійти в робочий ритм в офісі.
Українці рівно тиждень живуть в умовах посилених карантинних заходів для стримування поширення коронавірусної хвороби. AgroPortal.ua зібрав поради, як провести карантин із користю, як не втратити баланс «робота-дім» та як після карантину без надскладних зусиль увійти в робочий ритм в офісі.
Неочікувано перед бізнесом постали зовсім нові виклики, до яких ніхто не був готовий. І сьогодні забезпечити працівників антисептичними засобами, масками та подбати про безпеку персоналу — це мінімальні завдання, адже більшість власників опинилися перед складним випробуванням — зберегти свій бізнес, пережити важкі часи з найменшими втратами та втримати команди.
З проблемою залучення молоді до роботи в сільському господарстві стикається чи не кожна аграрна компанія. І не дивно, адже покоління Y та Z не розцінюють аграрну сферу як місце для роботи та особистого розвитку.
Тетяна Міськова, директор державної установи «Офіс з просування експорту»
Під час пандемії COVID-19 споживання продукції знизилося, люди стали більш вимогливими та переглядають свої покупки. Купівельна спроможність усіх груп споживачів та їхні доходи знизились, і відповідно люди почали витрачати менше.