Поради Good Wine: правильний підхід до зустрічі з байєром

23 лютого 2018, 07:17 2540

Частка українських продуктів у мережі магазинів Good Wine становить близько 30%, все інше — якісний імпорт.

Пошуками і підбором постачальників займається керівник відділу закупівель Good Wine Анна Макієвська. Тому вона, як ніхто інший, знає іноземні ринки продуктів харчування, пропозиції, а також потреби і вимоги світових торговельних мереж.

Про те, як українським виробникам зі своєю продукцією потрапити в австрійські супермаркети, розповідає Анна Макієвська:


Австрія відрізняється від Європи більш вимогливим ставленням до стандарту якості продуктів. Наприклад, у Польщі та Німеччині більш важливу роль відіграє ціна, а в Австрії на першому місці якість. Продажі органічної продукції в Австрії найвищі в Західній Європі. Вже зараз частка органічної продукції тут становить 7%.

Меню австрійців включає м'ясо, овочі, й останнім часом відчутно зростає кількість борошняних виробів, особливо солодкої випічки. Також збільшуються продажі сирних продуктів, тут віддають перевагу сокам з більшою кислотністю, джемам без цукру, але з шматочками фруктів. Добре продаються продукти Bio, Natural, Organik.

Тренд, який нам цікавий в Австрії, — зростання інтересу місцевого населення до International food, кухні різних країн.

Але знати ринок і виробляти гарний і якісний продукт недостатньо. Першим етапом у цьому процесі для виробника є розуміння, що експорт є стратегічною метою.

Також важливі люди, їхні вміння, навички і співучасті в процесах. Наймані працівники мають продавати компанію як свою. Відправляючи працівника на зустріч, керівник повинен бути впевнений, що він переживає за успіх компанії, як свій особистий.

- Під час зустрічі з байєром важливо продемонструвати глибоке знання свого продукту і виробництва, спробувати зосередитися на унікальності і особливості.

- Продемонструвати зразки продукту, але в помірній кількості.

- Важливо розповісти про всі переваги продукції для кінцевого споживача і байєра (краща ціна, маржинальність, швидкі доставки).

- Потрібно продемонструвати гнучкість і готовність до змін.

- Обов'язково будьте готові приймати рішення просто на зустрічі.

- Йдучи з зустрічі, ви вже маєте знати, що будете робити далі (коли і з ким контактувати, що переробити або додатково надати).

Людмила Лебідь, AgroPortal.ua