Виробникам потрібно створити бренд українського часнику

26 червня 2019, 09:00 2080

У виробників часнику ринок більш конкурентний, ніж коопераційний. Тому спочатку треба вибудувати систему, а потім починати об'єднуватися.

Таку думку на «Форумі часнику і цибулі 2019» озвучила співзасновник Hot Garlic Ольга Романів.

Вона підкреслила, що в галузі потрібно вибудувати стратегію і вибрати певний кластер, де б була одна спеціалізація, під яку б розвивалася виробнича інфраструктура.

«За фактом, товарні партії мало хто формує, багато хто заходить на ринок, щоб продати як посадковий матеріал. Але це несертифікований посадковий матеріал. Люди ведуться, а потім шкодують. Ця картина досить руйнівна для ринку», — зазначила вона.

За словами Ольги Романів, без кооперації у виробників часнику немає шансів на довгострокову перспективу.

«У часничників ринок більш конкурентний, ніж коопераційний. Тому спочатку треба вибудувати систему, а потім починати об'єднаються», — говорить вона.

Ольга додає, що в кооперації бачить ідею розвитку бренду українського часнику.

«Думаю, що майбутнє української часникової галузі не в обсягах, а в переробці. Ринок збуту — всередині країни, тому що імпорту у нас дуже багато. Всі зовнішні ринки відразу не охопиш, з огляду на велику конкуренцію з Китаєм. Потрібна стратегія і вибір кластера, де б визначилася одна спеціалізація, під яку б розвивалася виробнича інфраструктура», — повідомила співзасновник Hot Garlic.


Наталія Ключнікова, AgroPortal.ua