Криза на молочному ринку зміцнила великі компанії

19 жовтня 2016, 07:00 2369

Із моменту початку кризи на молочному ринку низькі ціни на молоко ще більше зміцнили сильні транснаціональні молочні компанії, наприклад, такі, як Nestle і Danone.

Таку думку висловив директор дослідницької компанії GIRA Крістоф Лафужер.

«Найбільші приватні молочні заводи і транснаціональні групи стали ще більшими і сильнішими», — підкреслив Крістоф Лафужер, відзначаючи, що маленькі компанії при цьому послабшали.

Серед тенденцій ринку директор компанії GIRA відзначив відновлення цін на сировинні товари, що супроводжується волатильністю і вертикальною консолідацію китайського ринку.

«Китайський споживач щодо молочного ринку повертається до очікувань — більше брендингу, більше інновацій, більше якості тощо. Великі зміни полягають в тому, що Китай швидко зростає, як і його безпосередній контроль над джерелами поставок», — каже Крістоф Лафужер.

За словами експерта, є загальне відчуття, що світ «повертається до роботи після важкого періоду грипу».

«Все, що змінилося, — великий учасник ринку стає все більшим, а маленький — слабшим. Всі розмови про пошук «рішення» ні до чого не призвели. Насправді, немає нічого, що б могло змусити нас думати, що те, що ми бачили протягом останніх 2-х років, не повернеться до нас знову в наступні два-три роки», — підсумував аналітик.


AgroPortal.ua за матеріалами The DairyNews