Канали збуту треба шукати в міжсезоння

04 жовтня 2021, 10:19 913

Виробник ягід має активно шукати шляхи збуту в міжсезоння. Це дасть свої плоди під час збору врожаю.

Так думку висловила голова ягідного сімейного господарства «Феномен» Олена Шимановська.

«На період збору малини цього року випала велика кількість опадів, більша частина врожаю виявилася другосортною. Велику партію малини низької якісті реалізувати вкрай важко. Причому продати ягоду потрібно максимум за пару днів, адже малина швидко втрачає свій товарний вигляд», — зазначає вона.

Ще в міжсезоння разом з іншими виробниками-грантоотримувачами UHBDP Олена Шимановська проходила 5-місячне онлайн-навчання від Проекту, аби набути навички за різними напрямами, від агрономії до збуту, та вдосконалити свої знання щодо ведення бізнесу. Одним із завдань було створити свою базу каналів збуту на новий сезон.

«Під час навчання в рамках грантової програми UHBDP з нами працював дуже вибагливий консультант зі збуту, який спонукав нас знайти щонайменше 10 контактів та каналів, за якими можна реалізувати свій товар. А коли нам терміново було потрібно продати всю некондицію, мені залишилось лише відкрити таблицю, зателефонувати переробнику та домовитись про обсяг», — розповідає вона.

Таким чином, СФГ «Феномен» реалізувало 700 кг другосортної малини по 37 грн за кг для подальшої переробки.

Також фермер зазначила, що у такій ситуації важливу роль зіграло холодильне обладнання, яке вона придбала ще кілька років тому, а використала вперше, коли зіткнулася з проблемою продажу великої партії некондиційного товару.


AgroPortal.ua за матеріалами UHBDP