Таку заяву топ-менеджер зробив у знаковий для компанії час: 3 червня акції Corteva стануть учасниками торгів на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE).
Раджан Гаджарія пояснив, що Corteva Agriscience™ і надалі планує рости, збільшувати своє портфоліо за рахунок партнерства з іншими компаніями та науковими установами. Залучатиме інвестиції, прагнучи сформувати ще більший потенціал технологій майбутнього: «Ми розширюємо менталітет співпраці та маємо можливість задовольнити споживачів на культурах від сої до апельсинів».
Вже зараз компанія присутня в більш ніж 40 країнах Європи, де володіє понад 10 виробничими потужностями і більш ніж 15 науково-дослідницькими центрами. У її портфоліо понад 50 діючих речовин. Пан Гаджарія підкреслив важливість європейського регіону, який формує більше ніж 16% з $14,3 млрд чистих глобальних продажів компанії.
Понад $1,2 млрд Corteva Agriscience™ щорічно вкладає у наукові розробки, R&D напрямок. Крім глобальних лабораторій, наукових центрів та передової геномної експертизи, компанія має 150 польових експериментальних локацій, проводячи місцеві дослідження та розвиваючи співпрацю в регіонах.
«Головний акцент — переконатися, що правильне поєднання насіння, засобів захисту рослин та цифрових рішень сприяє отриманню максимального врожаю та збільшенню прибутковості партнерів», — стверджує Раджан Гаджарія.
У Corteva Agriscience™ заявляють, що й надалі будуть намагатися утримувати лідерство в розробці органічних продуктів, так званої «зеленої хімії».
Відповідаючи на запитання про небезпеку контрафактної продукції на українському ринку, топ-менеджер Corteva Agriscience™ наголосив на глобальності цієї проблеми: «Головне завдання — знайти, де саме виробляють фальсифікат і якими шляхами він розповсюджується. Нині тривожними у цьому сенсі є такі регіони як Бразилія, Парагвай, Китай та Східна Європа».
«Намагаємось комунікувати з ринками і формувати системи захисту. Зокрема, з допомогою тривимірних голограм та інших систем захисту на упаковках, а також закликаючи працювати виключно з сертифікованими дистриб’юторами і постійно навчатися, щоби розрізняти оригінальну продукцію. Ризики надто великі. Нам також сприятиме співпраця із профільними держустановами», — резюмував він.
Ірина Садова, AgroPortal.ua