Дороги на півдні знищили зерновики

30 серпня 2016, 07:00 2971

Забезпечення експортного потенціалу України в аграрному секторі є одним із найголовніших пріоритетів влади. І одне з найважчих питань в цьому розрізі — автошляхи.

Таку думку висловив перший заступник міністра інфраструктури Євген Кравцов.

За його словами, стан українських доріг, особливо на півдні України, — це наслідок безконтрольного використання важкого габаритного транспорту, особливо підприємствами агросектору.

«Наразі держава ввела ваговий контроль. Він уже працює, це ефективно. Навантаження значно впало: це підтверджують і порти, і оператори ринку. Другий напрям — це запустити роботу автодорожньої сфери і будівництво та капітальну реконструкцію доріг. Цього року виділяється на ці потреби 19 млрд грн. Це рекордна сума за останні роки», — розповідає Євген Кравцов.

Нині по Україні працює 25 вагових комплексів, до кінця року їхню кількість збільшать до 100. «Закупимо 71 ваговий комплекс і розставимо їх у певному чергуванні по всій території України. Особливо в південних регіонах, поблизу портів. Це найголовніше», — ділиться планами замміністра.

На його погляд, те, що було до цього часу, — неприпустимо.

«Навіть учасники ринку це розуміють. Вони ж так само їздять по дорогах. Подивіться на дорогу між Миколаєвом та Херсоном. Це своєрідний зерновий шлях України на поточний момент, тому що історично залізнична інфраструктура там не вельми зручна. Відтак маємо великі обсяги перевезень автомобільним транспортом. Машини постійно йдуть перевантажені. Подивіться на стан доріг… Дорога в дуже складному стані. Насамперед тому, що її довгий час експлуатували невідповідним чином, їздили з перевантаженням. Ми почали і будемо продовжувати контролювати навантаження на автомобілях на дорогах», — підсумував Євген Кравцов.


AgroPortal.ua за матеріалами «АГРО ПЕРСПЕКТИВА»