Ранкова кава // X, Y, Z: харчові відмінності поколінь

12 жовтня 2020, 06:47 2709

Їсти люблять усі, незалежно від віку. І хоча багатьом людям можуть подобатися одні й ті самі продукти, у них можуть бути абсолютно різні харчові звички. Подивіться, наскільки різняться переваги трьох популярних груп: бебі-бумерів, міленіалів і покоління Z.

Покоління Х

Це люди, що народилися в 1960-1979 роках. Вони зазвичай знають, чого хочуть, і яка їжа задовольнить їхній апетит і очікування. Збираючись до ресторану, вони більше уваги приділяють порядку та чистоті приміщення. Представники покоління Х не тільки шукають чисті столи й блискучі підлоги, вони також враховують стан туалетів і столових приладів. Брудні або занедбані приміщення та відсутність відповідних стандартів у будь-якому ресторані можуть значно відлякати їх.

Цікаво, що саме покоління Х, а не покоління міленіалів, є рушійною силою тенденції здорового харчування. І хоча вони навряд чи будуть суворо дотримуватися дієтичних рекомендацій і підраховувати калорії так скрупульозно, як інші покоління, але вони більш зосереджені на походженні та здорових інгредієнтах їжі. 

 

А ось яскраві етикетки і химерні описи не викличуть у них інтересу, так само як і заяви про користь продукту для здоров'я. У порівнянні з відвідувачами ресторану іншого віку, вони не сильно схильні до впливу таких термінів, як безглютеновий, веганський або вегетаріанський.

Покоління Y

Міленіали, або покоління Y, — це люди, що народилися в 1980-х і 1990-х роках. Вони шукають унікальні кулінарні враження, що відповідатимуть їхнім особистим інтересам. У той час як деякі хочуть досліджувати інші культури, поїдаючи екзотичні продукти, інші захочуть заповнити свою тарілку місцевої їжею. Міленіали не просто їдять — вони говорять про харчування, фотографують їжу і діляться знімками в соціальних мережах.

Доступність, зручність та індивідуальність — 3 елементи, які цінує в їжі це покоління. Його представники будуть шукати місця, які можуть забезпечити ці аспекти — будь то елегантний ресторан, місцевий бар або навіть фургон із їжею. 

 

Міленіали часто відкриті й цікавляться новими смаками та стравами. Хоча 81% із них дуже зацікавлені у здоровій їжі, вони, тим не менш, готові спробувати практично все, що задовольняє їхній апетит (вони можуть вибрати більш калорійну їжу або закуску, що складається з натуральних, а не штучних інгредієнтів).

У порівнянні з іншими поколіннями, більше міленіалів їдять поза домом, зазвичай пропускаючи традиційні прийоми їжі.

Покоління Z

Це люди, що народилися в другій половині 1990-х і після 2000 року. Покоління Z тісніше поєднує їжу з новими технологіями. Їхня впевненість в технологіях безумовно сильніше, ніж у попередніх поколінь. На практиці це означає, що більшість із них спочатку будуть шукати в Інтернеті інформацію про той чи інший ресторан або продукт, документувати процес поїдання страви наживо і публікувати огляд, що описує їхні почуття і думки після того, як їжа закінчилася. 

 

Незважаючи на любов покоління Z до закусок і вуличної їжі, вони також хочуть отримати справжній кулінарний досвід. Покоління Z прагне пробувати нові продукти і цікавиться нетрадиційними тенденціями в галузі харчування. Ці люди приділяють багато уваги етикеткам та інгредієнтам, оскільки вважають за краще точно знати, що вони їстимуть.


AgroPortal.ua за матеріалами Foodandmood.com.ua