Уроки менеджменту // Як вивести компанію на новий рівень розвитку

25 січня 2018, 06:43 2382

Джим Ланкастер — генеральний директор машинобудівної компанії Lantech, яка в 1990-ті роки була одним з лідерів впровадження концепції управління, заснованої на зменшенні всіх видів витрат.

Саме Ланкастер зміг вивести компанію на новий рівень розвитку, досягти доти небаченої прибутковості та забезпечити своєму бізнесу перші позиції на ринку.

Для того щоб повторити результат Джима Ланкастера, достатньо шести кроків, які  допоможуть створити міцну систему управління в режимі реального часу.

Крок 1: Ідіть і подивіться на власні очі

Подивіться на роботу і починайте самі вивчати, як саме вона виконується. Ви обов’язково маєте бути в зоні, в якій виникає найактуальніша бізнес-проблема. Якщо вашою найбільшою проблемою є час виробництва, переконайтеся, що ви спостерігаєте саме за часом виробництва.

Подумайте про те, як зробити життя робітників на передовій лінії виробництва легшим і безпечнішим. Ви, безумовно, будете спостерігати за процесами, які не розумієте повністю. Ставте запитання відкритого типу.

Крок 2: Створіть пілотну модель системи щоденного управління

Зберіть свою команду вищого керівництва навколо маркерної дошки та складіть схему руху цінностей у вашій організації. Як правило, цінність рухається від продажу до проектування, потім до закупівель, до виробництва, до відвантаження і, нарешті, до установки. У сервісній організації, державній установі чи лікарні цінність рухатиметься по-різному, але вона завжди починається з запиту клієнта та переміщується по вашій організації до виконання цього запиту.

Крок 3: Корегуйте ставлення

Люди у вашій організації добре почуваються, коли їм повідомляють погані новини? Чи люблять вони детально досліджувати проблеми? Якщо ні, то двома найкориснішими інструментами для майбутнього переходу будуть ентузіазм та повага. І з цих двох повага, безумовно, є найважливішою.

Усім керівникам вищої ланки та середнього рівня треба обговорити, як ставити запитання, як і коли проводити інструктаж із підлеглими. Якщо ви підозрюєте, що це буде важко для вашої команди, проведіть репетиції.

Крок 4: Приділяйте особливу увагу стандартизації

Ви будете стандартизувати роботу управління через щоденну дисципліну та послідовне виконання оглядових інспекцій. Це вимагатиме відданості та наполегливості.

Єдине рішення тут — просто дотримуватися цього ритуалу, наполегливо проводячи ранкові інспекції та допомагаючи скептикам вирішувати проблеми. Одного дня один із керівників скаже вам, що насправді в нього тепер більше часу, щоб покращити свій процес створення цінності. Інші також скоро визнають, що мають більше часу та менше стресу. Ось як ви дізнаєтеся, що настав час переходити від підтримання до роботи з удосконалення.

Крок 5: Розв’язуйте нагальні проблеми

Найпростіше побачити і розв’язати ті проблеми, які відбуваються просто перед вами. Вирішення саме сьогоднішніх проблем має набагато більший вплив на якість, ніж вирішення проблем минулого тижня або минулого місяця.

Крок 6: Стабілізуйте стратегічне планування

Стандартна робота у стратегічному плануванні починається з чіткого визначення поточного стану. Потім визначаються необхідні ресурси, обмеження та можливі конфлікти між проектами. Протягом виконання проекту ми використовуємо систему щоденного управління для підтримання та стимулювання роботи.


AgroPortal.ua за матеріалами Kfund-media.com