Зернотрейдер фінансував виборчу кампанію Зеленського

02 травня 2019, 12:14 2321

Внески у виборчий фонд Володимира Зеленського серед інших робила компанія, яка займається торгівлею зерном.

Про це свідчать результати дослідження витрат кандидата на передвиборчу агітацію, яке провів рух «Чесно».

Як зазначається, Володимир Зеленський задекларував 143 млн грн витрат у першому турі виборів. Кошти на ведення кампанії кандидат переважно отримав з приватних внесків та фінансування партії. Виборчий фонд Володимира Зеленського поповнювався з різних джерел: внески фізичних осіб — 71,7 мільйонів та від партії «Слуга Народа» — 65,9 мільйонів, власні кошти кандидата — 11,7 мільйонів, внески юридичних осіб — 7,1 мільйонів.

«З-поміж 5 донорів, які зробили найбільші внески до фонду Зеленського — компанії ТОВ «Агроче Плюс» та ТОВ »Інтеренерготрейд«, які перерахували на рахунок кандидата по 3 мільйони гривень. Обидва бізнеси зареєстровані у Черкаській області та займаються оптовою торгівлею: перша — зерном, друга — паливом», — говориться у повідомленні.

Серед приватних внескодавців, які профінансували виборчу кампанію — колеги Зеленського по «95 кварталу», члени «Команди Зеленського», колишні нардепи.

75% коштів (близько 107 мільйонів) із виборчого фонду Зеленського пішло на транслювання реклами на ТБ.  Телерекламу замовляли на більшості національних телеканалів: ICTV — на 19 млн грн, СТБ та 1+1 — по 17 млн грн, ТРК «Україна» — 16,6 млн грн, «Інтер» — 13,7 млн грн, «Новий канал» — 10,5 млн грн.

22,5 млн грн (16% фонду) переможець президентських виборів витратив розміщення реклами на зовнішніх носіях. Ці кошти отримала одна компанія — ТОВ «Концепт Медіа».