Виробник: Найбільшим каналом збуту для заморожених ягід залишається HoReCa

26 жовтня 2020, 13:59 2261

Компанія «Беррі Трейд» щодо збуту продукції відразу орієнтувалася на сферу HoReCa, яка на сьогодні залишається головним споживачем заморожених ягід та овочів. HoReCa вигідніше мати вже готовий продукт без відходів, який на 100% можна використати.

Про це повідомив директор ТОВ «Беррі Трейд» Андрій Галяса під час «Fruit&Berry Zoom» в рамках ініціативи «VTrade Фрукти і Ягоди», яку реалізують програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) та асоціація «Ягідництво України».

«Наша компанія займається вирощуванням, закупівлею, переробкою та збутом ягід, фруктів і грибів. Продаємо їх як переробним підприємствам, так і на ринок кінцевого споживача. У великих гуртових продажах спеціалізуємося на виробництві охолодженої та меленої ягоди малини й суниці садової. Ми переробляємо ягоди на пюре, яке є сировиною для подальшого виробництва пюре та концентратів. Експортуємо до країн ЄС, але також продаємо свою продукцію на внутрішньому ринку для місцевих виробників», — розповідає Андрій Галяса.

За його словами, на гуртовому ринку «Шувар» ще з 2015 року компанія має підрозділ, який спеціалізується на продажі замороженої продукції, асортимент становить понад 60 позицій.  

«У той час споживачі ще не дуже були звичні до такого виду продукції. Поступово культура споживання розвивалася, обсяги продажів зростали. Та ми розуміли, що слід освоювати й інші канали збуту. Вирішили зосередитися на каналі HoReCa, і донині ця сфера є нашим основним споживачем», — зауважує Андрій Галяса.

N.B. На Шуварі за 9 місяців реалізовано майже 5 тис. т суниці садової

Він розповідає, що за день відвантажується 1-2 т продукції, але є циклічність. У «Беррі Трейд» запровадили доставку продукції, збудували склад на «Шуварі», два роки тому почали онлайн-торгівлю.

«Потрібно йти в онлайн-торгівлю. Але проблема в тому, що люди краще купують продукцію, коли її бачать, тому не завжди цей товар легко продати через інтернет. Але якщо споживач купив продукцію і задоволений її якістю, то він обов’язково повернеться», — вважає Андрій Галяса.

Директор ТОВ «Беррі Трейд» зазначає, що компанія не працює з великими торговельними мережами, а надає перевагу невеликим прибудинковим магазинам, яким надає морозильні камери для зберігання продукції.

«Ми вели переговори з декількома великими торговельними мережами, але не побачили точок дотику, які би були нам цікаві. До того ж, супермаркети мають достатньо постачальників, які можуть чекати по три місяці відтермінування оплати за поставлений товар. У нас такої можливості немає», — говорить Андрій Галяса.

N.B. Ягідний франчайзинг: потрапити до команди найбільшого постачальника заморожених продуктів


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua