Думка: Світовий тренд на плодоовочеву продукцію формуватиме Азія

08 жовтня 2018, 08:00 1869

В Україні є певний перелік плодоовочевої продукції, яка має потенціал для експорту на азіатські ринки. Але враховуючи специфіку цієї продукції потрібно інвестувати в її просування, логістику, технології виробництва.

Про це розповів директор Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Федір Рибалко в інтерв'ю AgroFM.

За його словами, цей процес не швидкий, але він вже розпочався.

Суттєвим обмеженням, на цьому шляху, на думку Федіра Рибалко, є те, що певні країни мають заборони на українську продукцію і потрібен час, щоб їх відмінити.

«В майбутньому цей регіон буде формувати головний світовий тренд споживання плодоовочевої продукції. І нам потрібно це враховувати, адже ми повинні розуміти, що в подальшому внітрішній ринок буде не в змозі споживати ті обсяги продукції, які будуть вироблятися в Україні. Тому нам потрібно шукати нові зовнішні ринки збуту. Це довготерміновий, тернистий і важкий шлях. Але в нас немає іншого виходу», — зазначив Рибалко.

За його словами, легше продавати продукцію, яка є екзотичною, ніж конкурувати на європейському континенті з іншими виробниками.