logo

Ексклюзиви

Експерт: Продажі органічної продукції зростають швидше ніж площі під органікою Джерело фото: AgroPortal.ua

Експерт: Продажі органічної продукції зростають швидше ніж площі під органікою

Ексклюзиви 18 березня 2019. 16:45 1110

Продажі органічної продукції в межах Європейського Союзу зростають стрімкіше, ніж площі під органічним виробництвом. Саме така різниця показує потребу ринку в органічній продукції, в тому числі з України.

Про це повідомив директор органу сертифікації «Органік Стандарт» Сергій Галашевський в рамках ІІІ Міжнародного конгресу «Органічна Україна 2019».

«Серед органічної продукції лідерами з експорту до ЄС є пшениця, кукурудза, соя, яка два роки поспіль демонструє зростання, ячмінь, соняшник, спельта, яблуко разом з концентратом, просо і пшоно. До речі, проса Україна почала експортувати більше. Також в ТОП-10 експортованої продукції ввійшли ріпак і чорниця. Серед продуктів, які демонструють зростання в частці експорту — мед, яблуко, малина і перероблена продукція», — зазначає Сергій Галашевський.

За його словами, останнім часом активно розвивався напрям органічного ягідництва, адже із 600 операторів органічного ринку понад 100 займаються виробництвом ягід.

«Такий ріст призводить до певного перевиробництва і це значно впливає на ринок. В Україні, за нашими даними, близько 20 експортерів дикорослих ягід, 8 експортерів культивованих ягід (малина, суниця, лохина), понад 100 виробників ягід (переважно малина). Наприклад, в розрізі виробництва культивованих органічних ягід в Україні більше вирощується органічна малина, останнім часом спостерігається збільшення площ під лохиною. І в цьому році готуються комерційні партії лохини для експорту до іноземних мереж супермаркетів», — розповідає Сергій Галашевський.

«N.B.!» Органічна Україна в інфографіці

Також за даними «Органік Стандарт» в Україні 7 операторів із експорту яблук і 3 — горіхів.

За словами експерта, більшість українських виробників органіки сфокусовані на експорті, але останнім часом спостерігається тенденція до збільшення експорту продукції з доданою вартістю.


Людмила Лебідь, AgroPortal.ua


Ключові новини аграрного ринку в Telegram

Новини

Показати все

Блоги