Агрологістика: тарифи високі, а рівень сервісу недостатній

03 травня 2019, 07:21 1967

Логістика починається з поля, далі — на елеватор на зберігання і вже потім обраним видом транспорту — в порт. В Україні найбільш розвиненим видом вантажоперевезень в агросекторі є залізничний, меньше користуються автомобільним і лише починає розвиватися річкова логістика.

Учасники конференції «Логістика та склад 2019», організатором якої є ГК «ПроАгро Груп», визначили, що головними проблемами перевезень залізничним транспортом є: відсутність вагонів та тяги, підняття тарифів, закриття станцій. Ці питання піднімаються не один рік, але їх вирішення поки немає. Саме незадовільна робота «Укрзалізниці» та підвищення залізничного тарифу частково сприяють розвитку річкової логістики. Хоча, за підрахунками експертів, частка річкових перевезень в Україні сягає не більше 5%. Серед факторів, які сповільнюють розвиток цього виду логістики, — відсутність чіткої законодавчої бази, високе тарифне навантаження, навігація та незадовільний стан шлюзів.

Що стосується автомобільних перевезень, то тут введені деякі обмеження на рух дорогами місцевого значення. Віднедавна заборонено рух транспортних засобів, у яких навантаження на одиночну вісь перевищує 7 тонн, а фактична маса — 24 тонни. За перевищення передбачено штрафи. 


Джерело фото: ГК «ПроАгро Груп»