Козівникам складно вийти в супермаркети

12 жовтня 2016, 16:20 2631

Налагодити реалізацію продукції козівництва через супермаркети складно: вони всіх товаровиробників міряють однією лінійкою.

Про це в інтерв'ю виданню The DairyNews розповів генеральний директор ферми «Тетяна 2011» Василь Цвик.

«В Україні є люди, які хочуть споживати якісні продукти. Вони готові платити за це гроші. Але ми зіткнулися з тим, що не готові супермаркети: вони міряють всіх товаровиробників однією лінійкою», — зазначив Василь Цвик.

Зараз, за його словами, тривають переговори, проводяться дегустації. Крім того, що буде роздрібна торгівля на фермі, «Татьяна 2011» бачить своїх клієнтів серед тих, хто ходить у найдорожчі супермаркети.

«Сьогодні я не хочу їх називати (супермаркети — прим. ред.), але найближчим часом ми визначимося. Є супермаркет, який хоче викупити всі наявні обсяги. Але мені цього не хочеться, я хотів би розділити. Однак якщо розділяти, не кожен супермаркет захоче мати справу з невеликою кількістю продукції. Тому ми зараз думаємо і не виключаємо, що продукцію доведеться віддати в одні руки», — розповідає гендиректор підприємства «Тетяна 2011».


Для довідки: підприємство «Тетяна 2011» було засновано в 2011 р. Добовий надій — 920 л козячого молока. Виробляє молоко та йогурти, планує освоїти технологію м'яких сирів.