На Львівщині сільські території розвиватимуть через гастротуризм

29 червня 2019, 10:00 2020

Регіональний продукт — не лише об’єкт продажу, а й синергія культури, традицій та історії, тому потрібно розвивати місцеві бренди та популяризувати український продукт.

Таку думку висловив співзасновник Клубу галицької кухні Ігор Лильо в рамках Форуму місцевого розвитку в межах панельної дискусії «Локальні виробники і гастротуризм як драйвер розвитку територій», повідомляє Львівська ОДА.

«Сьогодні ми багато говоримо про окремі продукти та бренди. Але ми не досягнемо успіху без розуміння того, чого ми прагнемо і якого кінцевого продукту очікуємо. Системна робота в кількох напрямах сприятиме позитивному результату. Історія їжі — це історія культури та традицій. Ми повинні створити середовище, яке опікуватиметься ринком. Представлення і популяризація продукту — вагома складова в контексті конкуренції. У цьому контексті важливі також співпраця із туристичним середовищем та напрацювання механізмів отримання дозвільних документів. Локальні продукти, яких у нас насправді не так багато, потребують підтримки та захисту», — зазначив Ігор Лильо.

«Поштовх для розвитку місцевим виробникам — актуальне питання. Розвиток сільських територій корисний для держави. Другий рік діє програма з кредитування підприємців під 1%. Напрями підтримки молодих фермерів є, ними потрібно користуватися. Продукт, що виробляється в Карпатах, не має аналогів, і це треба популяризувати. Те, що виробляється в Карпатському регіоні, варте того, щоб його просувати», — наголосив заступник міністра аграрної політики Віктор Шеремета.