HoReCa в поміч: новий шлях для плодоовочевої продукції

31 липня 2018, 14:05 1900

Сьогодні для зниження собівартості страв і підвищення доходів ресторани готові переходити з імпортної продукції на українську. Місцеві дрібні виробники овочів і фруктів, як ніхто інший, могли б зайняти цю нішу і взаємовигідно співпрацювати з HoReCa — готелями, ресторанами, кафе.

Про це розповів співвласник RockBurgerBar Сергій Багненко під час конференції «Сучасне плодоовочівництво».
За його словами, тема використання локальних продуктів у ресторанах дуже актуальна.
«Локальний продукт для ресторанів — це не тільки порятунок при сьогоднішніх цінах на імпорт, але і тренд. Сьогодні наші клієнти спробують незвичайні овочі, фрукти в ресторані, а завтра вони будуть шукати ці продукти в супермаркеті або на ринку. Це своєрідне просування вашої продукції», — зазначає власниця ресторану «Клюква» Юлія Боровик.
За її словами, співпраця дрібних виробників і рестораторів — це експеримент, але виграє той, хто ризикне першим взяти участь у ньому. Ресторани потребують регулярних поставок набору плодоовочевої продукції в невеликих обсягах — це завдання підгрупі дрібних виробників.