AGROPORT запускає челендж, що об’єднає українських фермерів

28 червня 2019, 12:00 1998

AGROPORT запроваджує нові формати комунікації, і в свій шостий сезон проводить челендж для агровиробників. Цьогоріч це «Суперсезон» — челендж #МиНаділяємоФермерівСуперСилою.

Про це розповів генеральний менеджер AGROPORT Ukraine Дмитро Титаренко.

«Ми назвали челендж «Ми наділяємо фермерів суперсилою», а цей шостий сезон — «Суперсезоном», тому що для AGROPORT це великий виклик. Адже окрім наших регіональних заходів ми стали співорганізаторами українських павільйонів на міжнародних заходах. Можна сказати, що відбувається експансія на зовнішні ринки. І це дозволяє нам бути ще ближче до наших агровиробників», — зазначає Дмитро Титаренко. За його словами, AGROPORT здебільшого займається супроводом бізнесу, орієнтованого на фермерів. Тому є точне розуміння, що їм є що розповісти.

«Кожен з них має власну суперсилу, і для її демонстрації ми запропонували формат короткого пітчу — 15 секунд, протягом яких кожен може презентувати себе і свою продукцію та її переваги. Такий формат співпадає з обмеженням сторіз у Фейсбуці та Інстаграмі та найкраще запам’ятовується глядачам. Крім того, цю ініціативу із задоволенням підхоплюють, тому що люди шукають нові формати комунікації, а це такий собі вірусний маркетинг», — вважає Дмитро Титаренко.

AGROPORT запрошує усіх учасників виставки та спікерів долучитись до челенджу, розповісти, в чому полягає їх суперсила і чому саме на їхню користь мають зробити вибір українські агровиробники.

«Але однією з умов є футболка Супермена!» — додав Дмитро Титаренко. Футболку будь-якого кольору можна замовити тут

Детальніше про участь: приєднатись до челенджу можуть усі учасники форумів AGROPORT у Херсоні чи Харкові, записавши 2 вертикальних відеоролика тривалістю 15 секунд для подальшого їх розміщення на сторінці у Фейсбуці та Інстаграмі (https://instagram.com/agroport).

Відео повинні бути зняті з урахуванням наступних вимог:

1 відео — «Ми наділяємо фермерів суперсилою» (назва компанії та декілька слів про переваги товарів чи послуг, які компанія пропонує фермерам);

2 відео — «А продемонструємо ми цю силу 18-20 липня на AGROPORT у Херсоні! До зустрічі!».


Для довідки: AGROPORT  щорічний масштабний захід з підтримки фермерства та сільгоспвиробників України і Східної Європи. Форум є комплексним і складається з виставки техніки і технологій для фермерства, інвестиційної конференції та серії семінарів, круглих столів та зустрічей бізнесу. З моменту заснування проходить на майданчиках міжнародних аеропортів. З 2018 року AGROPORT проходить в трьох містах та охоплює інтереси індивідуально західних, південних та східних агровиробників.