Доповнена реальність у ремонті техніки. АМАКО презентувала технологію розумних окулярів

02 листопада 2022, 13:50 2917

Компанія АМАКО представила новітню технологію розумних окулярів, яка дозволить спеціалісту чи оператору техніки Massey Ferguson, BEDNAR, Geringhoff виконати обслуговування та діагностику техніки за віддаленої підтримки експертів.

Про це йдеться у пресрелізі компанії. 

Доповнена реальність робить щоденне обслуговування та підтримку, а також технічне обслуговування та діагностику простішими, швидшими та ефективнішими.

«Співробітники АМАКО в сервісному центрі завдяки розумним окулярам детально бачать стан системи та можуть надати представнику компанії або сервісному інженеру на місці цільову підтримку. Важливо, що, наприклад, креслення, інструкції тощо, можуть передаватись безпосередньо на екран окулярів, щоб спростити процес усунення несправностей і доступ до інформації», — коментують у компанії.

Типи робіт для використання розумних окулярів віддаленої підтримки:

  • усунення несправностей / нескладні ремонти; 
  • діагностика;
  • налаштування техніки, причіпних агрегатів, моніторів та навігації;
  • регламентне технічне обслуговування;
  • дистанційний попередній запис техніки на обслуговування;
  • дистанційне навчання операторів;
  • налаштування навігації.

Щоб використовувати окуляри під час підтримки сервісної служби АМАКО, потрібно завантажити TeamViewer Assist AR з магазину додатків відповідно до пристрою (Android, IOS).

Усі дані захищені шифруванням, передаються через окремий канал АМАКО, що гарантує безпечну передачу даних.

Більше інформації за посиланням.