Агромаркетинг: у пошуку нових ідей та стратегій

04 вересня 2019, 07:35 2122

Найкращі маркетологи аграрної галузі зібралися на форумі «Агромаркетинг 2019», щоб обговорити нові маркетингові ідеї та обмінятися ефективними стратегіями.

Цього року організатор заходу компанія «ПроАгро Груп» удосконалила формат події: з традиційної конференції захід виріс у професійний форум з тематичною експозоною площею близько 300 кв. м.

Під час виступів представники успішних аграрних компаній розповіли про власний досвід використання маркетингових інструментів для розвитку бізнесу та залучення нових клієнтів.

Серед основних «гарячих трендів», які впливають на сучасний ринок, експерти назвали глобальну кризу довіри, падіння рейтингів ЗМІ та зростання ролі соцмереж і блогерства, а також старіння такої моделі комунікації як монолог і розвиток діалогу.

Також усі учасники зійшлися на тому, що для великого бізнесу надзвичайно важливим є створення позитивної корпоративної репутації та іміджу, які формують споживачі, співробітники компанії, медіа, інвестори, постачальники і навіть конкуренти. Так, одним із ефективних інструментів, що допомагає у розбудові корпоративної репутації, є дослідження соціально-економічного впливу.

Про нові тенденції на ринку комунікацій розповіла директор зі стратегії однієї з провідних креативних агенцій України BBDO Олена Колесникова. Вона зауважила, що світ змінюється все швидше, а обсяг інформації у ньому зростає за експонентою. Зокрема, загальний обсяг даних збільшується вдвічі кожні 1-2 роки, а 90% даних в світі було створено за останні два роки. Олена Колесникова підкреслила, що людський мозок приймає рішення за 200 мілісекунд до того, як людина це рішення усвідомить. Тобто ми вирішуємо несвідомо, а отже емоційно, що дуже важливо розуміти під час побудови маркетингової комунікації.

Джерело фото: «ПроАгро Груп»